--> Honda CBR 10...

Meldingen
Alles wissen

--> Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 (omg. Amsterdam) HRC

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
141 Bekeken
(@waltercbr)
New Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden
Topic starter  

Lage kilometerstand, uitstekende staat van onderhoud en compleet met accessoires van HRC Honda Racing en andere topmerken.

Mijn Honda CBR 1000 RR Fireblade is klaar voor een nieuwe liefhebber. De afgelopen jaren heb ik genoten van deze fantastische bike. Het betreft een originele Nederlandse fiets, gekocht bij Ten Kate in Nieuwleusen en op kenteken gezet in April 2009. Altijd dealeronderhouden, het onderhoudsboekje en driver's manual zijn vanzelfsprekend aanwezig, evenals alle originele sleutels. Lage kilometerstand: 18550 kilometer slechts op de teller.

Ook al is de CBR 1000 RR uit 2009 af fabriek al fantastisch, deze CBR heeft toch nog wat extra accessoires meegekregen:
- Tailtidy kentekenplaathouder (origineel verkoop ik ook mee)
- Buddycover HRC Honda Racing (origineel verkoop ik ook mee)
- Verlaagde kuipruit HRC Honda Racing (origineel verkoop ik ook mee)
- Tankbeschermer HRC Honda Racing
- Rood velglint
- Paddock stand Bike Lite (om de motor te stallen met achterband vrij van de grond)
- Tanktas BikeConnection met quicklock systeem en GPS houder

Pak, helm, laarzen en sloten zijn los te koop, zie mijn andere advertenties.

Technische gegevens:

999cc 4 cilinder lijnmotor met 4 kleppen per cilinder
177/12000Tpm
6 versnellingen
17.8 Ltr tankinhoud
199 Kg rijklaar

Arrow Heb je serieuze interesse? Neem dan contact met me op voor meer informatie of kijk op Marktplaats voor meer foto's: http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-honda/m925580761-honda-cbr-1000-rr-fireblade-2009-omg-amsterdam-hrc.html

Kijk ook bij mijn andere advertenties voor meer motoraccessoires, kleding, helmen en handschoenen.

Citeren
Deel: