Merk: BMW
Model: F800r
bouwjaar: 2009
Gewicht: 198 afgetankd, tankdop zit aan de achterzijde
CC: 798
Extra's:
nieuwe banden >100 km op gereden
Xenon verlichting en Led knipperlichten
verlaagd zadel (te herstellen)
Bagage systeem + topkoffer
ABS
KMstand: 8209
Aangekocht en onderhouden bij: Harry Meijer Lijnden.
"Van een oud dametje geweest"
Je kent de reclame van Volkswagen? Waarbij een jonge vent een auto van het oude dametje koopt omdat daar weinig kilometers mee gereden is .
Tjah... DAT is mijn motor.
Ik heb met enorm veel plezier en verwachting mijn motor gekocht maar moest helaas al snel concluderen dat mijn progressieve ziekte veel roet in het eten gooide. Nu 5 jaar nadat ik mijn mooie "Frida" gekocht heb, gooi ik definitief de handdoek in de ring en neem ik afscheid van het actief rijden. Voortaan zal ik achterop plaats moeten nemen.
Mijn motor is voor BMW begrippen een leuke "dames motor". Maar vergis je niet!!! Door het lage gewicht is zij een beest op de weg en trekt zij met gemak de R1200r (ook in overweging om te verkopen) van mijn partner eruit bij het stoplicht.
De tank zit aan de achterzijde van deze motor, waardoor de wegligging een stuk stabieler is en het een heerlijk monstertje is voor het betere "gooi en smijtwerk" in de bochten. Een Naked met een breed takenpakketje dus.
Stuur een berichtje met een emailadres om fotos te ontvangen.
Mijn vraagprijs is (uiteraard volledig door emotie vastgesteld) 6000 euro. Nieuwprijs inclusief al deze extras was 10.700 euro.
Alleen bewezen serieuze BMW liefhebbers met hart voor deze motoren krijgen de kans om te onderhandelen.
Groetjes,
een heel verdrietige motorfanaat
El.
Al even geleden maar....nog te koop?