Bizar strakke en sn...
 
Meldingen
Alles wissen

Bizar strakke en snelle Yamaha YZF-R1 te koop!!

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
29 Bekeken
(@rosanvb)
New Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 1
Topic starter  

Hallo,

Ben je geintresseerd in dit type motor van Yamaha en wil je een mooie, strakke en vooral goed onderhouden motor aanschaffen, ga dan naar deze link: http://www.motorshopper.nl/advertentie/2321/Yamaha-YZF-R1/Bizar-strakke-en-snelle-Yamaha-YZF-R1-te-koop.html?l

Laat je kort voorlichten d.m.v. de site en foto's en neem dan zo snel mogelijk contact op met mij!

Tot snel!

Groet,

R. van Beek


   
Citeren
(@vicking)
Prominent Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 882
 

Misschien handig om er een prijs bij te zetten? eerste type R1, wat mij de betreft de echte oer R1 lekker bruut.


   
BeantwoordenCiteren
(@gamba)
Eminent Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 46
 

En schaamranden van dik twee centimeter, zeker van een oud vrouwtje geweest. πŸ˜•


   
BeantwoordenCiteren
(@greenbird)
Noble Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 1469
 

Ik weet wel wat van schaam............. LoL LoL LoL ,
daar schaam ik mij niet voor, maar wat zijn nu schaamranden Question
En 2 cm nog wel Mr. Green


   
BeantwoordenCiteren
(@ninjawil)
Prominent Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 816
 

In de motorwereld zijn dat de randen aan de zijkant van je banden die niet gebruikt worden. LoL
Dus als jou achterband of voorband eraf gaat omdat het midden kaal is en de zijkanten hageltje nieuw.
Probeer eens het michelinpoppetje aan de zijkant van het loopvlak eraf te rijden Mr. Green


   
BeantwoordenCiteren
(@greenbird)
Noble Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 1469
 

Nee,dan hoef ik me niet te schamen, ik heb geen schaamranden LoL
Maar serieus, ik had er nog nooit van gehoord, een mens is nooit te
oud om te leren.


   
BeantwoordenCiteren
(@gamba)
Eminent Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 46
 

Nou is de ene schaamrand de andere niet. Sommigen banden zijn ronder dan andere en ook de balhoofdhoek is bepalend. Hoe steiler de balhoofdhoek hoe minder plat de motor hoeft om een bepaalde cirkel (dus bocht ) te rijden.

Zo moet een supersport, met ultra sportieve banden flink z'n best doen op ze tot de rand te rijden. Dat kun je het beste doen op een afgesloten weggedeelte, een circuit dus. Of op een klaverblad maar dat mag dan weer niet .

Er zijn zelfs mensen die ze er met schuurpapier of zo afhalen, om stoerder te lijken denk ik. Grin

Alleen jammer dat je het verschil zo goed kunt zien tussen door de weg rond gereden bandjes en die handige doet ut zelf types.

En hoe zit het dan met de schaamranden op de banden van Gamba zelf Question

Nou gezien het grote aantal snelweg kilometers altijd mooie vlakke stukken in het midden, je gaat in de ochtend of avond spits ook niet helemaal plat de bocht door, zeker niet op een scooter πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@kawasjakie)
Noble Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 2119
 

Helemaal mee eens, ik had vΓ³Γ³r mijn BT23 een setje Michelins banden voor en achter. Die waren meer voor de tour, dus platter. Daar reed ik achter elkaar de randen af. Met deze Bridgestones kan ik veel platter en blijft er een halve cm staan Evil

schuurpapier? nee, dat is voor de 'stoere' jongens die het niet zijn...


   
BeantwoordenCiteren
Deel: