Hallo,
Ben je geintresseerd in dit type motor van Yamaha en wil je een mooie, strakke en vooral goed onderhouden motor aanschaffen, ga dan naar deze link: http://www.motorshopper.nl/advertentie/2321/Yamaha-YZF-R1/Bizar-strakke-en-snelle-Yamaha-YZF-R1-te-koop.html?l
Laat je kort voorlichten d.m.v. de site en foto's en neem dan zo snel mogelijk contact op met mij!
Tot snel!
Groet,
R. van Beek
Misschien handig om er een prijs bij te zetten? eerste type R1, wat mij de betreft de echte oer R1 lekker bruut.
En schaamranden van dik twee centimeter, zeker van een oud vrouwtje geweest. π
Ik weet wel wat van schaam.............
,
daar schaam ik mij niet voor, maar wat zijn nu schaamranden
En 2 cm nog wel
In de motorwereld zijn dat de randen aan de zijkant van je banden die niet gebruikt worden.
Dus als jou achterband of voorband eraf gaat omdat het midden kaal is en de zijkanten hageltje nieuw.
Probeer eens het michelinpoppetje aan de zijkant van het loopvlak eraf te rijden
Nee,dan hoef ik me niet te schamen, ik heb geen schaamranden
Maar serieus, ik had er nog nooit van gehoord, een mens is nooit te
oud om te leren.
Nou is de ene schaamrand de andere niet. Sommigen banden zijn ronder dan andere en ook de balhoofdhoek is bepalend. Hoe steiler de balhoofdhoek hoe minder plat de motor hoeft om een bepaalde cirkel (dus bocht ) te rijden.
Zo moet een supersport, met ultra sportieve banden flink z'n best doen op ze tot de rand te rijden. Dat kun je het beste doen op een afgesloten weggedeelte, een circuit dus. Of op een klaverblad maar dat mag dan weer niet .
Er zijn zelfs mensen die ze er met schuurpapier of zo afhalen, om stoerder te lijken denk ik.
Alleen jammer dat je het verschil zo goed kunt zien tussen door de weg rond gereden bandjes en die handige doet ut zelf types.
En hoe zit het dan met de schaamranden op de banden van Gamba zelf
Nou gezien het grote aantal snelweg kilometers altijd mooie vlakke stukken in het midden, je gaat in de ochtend of avond spits ook niet helemaal plat de bocht door, zeker niet op een scooter π
Helemaal mee eens, ik had vΓ³Γ³r mijn BT23 een setje Michelins banden voor en achter. Die waren meer voor de tour, dus platter. Daar reed ik achter elkaar de randen af. Met deze Bridgestones kan ik veel platter en blijft er een halve cm staan
schuurpapier? nee, dat is voor de 'stoere' jongens die het niet zijn...